LinkedIn Sayfası Nedir?
İnsanların tanımasa bile birbirini bulabildiği sosyal ağların sayısı hayli fazla. En popüler olanları milyarlarca kullanıcı ile farklı içeriklerden oluşuyor. Bazıları video, bazıları içerik ve metin ağırlıklı olsa da çoğunluğu eğlence amaçlı kullanılıyor. Ancak spesifik sosyal medya ağları da mevcut. Bunların başında da LinkedIn geliyor. Çünkü bu mecra profesyonellerin bir arada bulunabildiği bir ortam sağlıyor. LinkedIn sayfası ile milyonlar birbiri ile buluşuyor. Burada iş ve eleman ilanları bulunuyor, iş bağlantıları yapılabiliyor. Tüm dünyada özellikle hizmet sektöründe çalışanların büyük bölümü burada portfolyolarını ve becerilerini sergiliyor. Burası, profesyoneller için adeta dev bir görüşme ve buluşma salonuna dönüşüyor.
Ülkemizde de yaygın şekilde kullanılan LinkedIn, işletmelere de özel sayfalar oluşturmaya olanak sağlıyor. Çünkü dijital pazarlama, insanların bulunduğu yerde olmayı zorunlu kılıyor. Bu nedenle her işletmenin Instagram, Twitter, Facebook hesapları mutlaka bulunuyor. Hatta bazı marka ve işletmeler, Tiktok ya da Twich gibi kullanıcı profili farklı mecralarda da mutlaka boy gösteriyor. Ancak işletmeler LinkedIn sayfası ile hem hizmet ve personel ihtiyacını görüyor hem de prestij kazanıyor.
Neden Bir LinkedIn Sayfası İhtiyacınız Var?
Günümüzde internette yer almaya, sadece bir web sayfası oluşturulması yetmiyor. İnsanlarla temas kurulabilen tüm mecralarda bulunmak gerekiyor. Bu bağlamda kurallara uyarak internette var olmak isteyen işletmeler mutlaka LinkedIn sayfası oluşturuyor. Sayfayı oluşturmak için LinkedIn yönergelerine uymak gerekiyor. Ayrıca işletme için işletme hesabı oluşturuluyor. Ardından iş birliği, yeni açılan kadrolara takviyeler ve pek çok bağlantı için kullanılabiliyor.
İnternette pazarlama yapmak ya da bilinmek için tüm kurallara uyulmalıdır. Bu kurallardan biri de sosyal medya mecralarının doğru ve verimli kullanılmasıdır. Sosyal mecralar, doğrudan SEO ile bağlantılı olmasa da ilintilidir. İyi bir arama motoru optimizasyonu için tüm sosyal medya hesaplarının planlaması da doğru yapılmalıdır. Günümüzde her ilgi alanına farklı sosyal medya vardır. Bunların her birine yetişmek bir işletmeci için ek mesai anlamı taşıyor. Bu nedenle bu tür çalışmalar için profesyonellerden yardım almak en doğrusudur. LinkedIn sayfası oluşturmak da işletmek de profesyonellerin yardımıyla çok kolaydır.