Tamamlayıcı İçerikler

Tamamlayıcı İçerikler

Tamamlayıcı İçerikler Nedir?

Arama motoru optimizasyonlarındaki en önemli enstrüman her zaman içeriktir. İçerik ne kadar özgün, zengin ve kaliteli ise SEO çalışmasının başarısı da yükselir. Çünkü içerikler, kullanıcıyı çekmek, sayfada tutmak ve gerekiyorsa alışverişe yönlendirmede en güçlü silahlardır. Elbette, zengin içerik üretmek uğruna gereksiz bilgilerden ve gereksiz uzunluklardan kaçınılmalıdır. Bu gibi durumlarda tamamlayıcı içerikler devreye girer. Bir içerik, daha fazla alt bilgi içeren içerikler iç bağlantı yoluyla birbirine bağlanabiliyor. Ayrıca içeriği zenginleştirmek için kullanıcı yorumlarından da yararlanılabiliyor.

Tamamlayıcı İçerikler Nasıl Kullanılır?

Pek çok sektörde ‘tamamlayıcı’ ifadesi kullanılıyor. Bir hizmet ya da ürünün bütün hale gelmesini sağlayan ilave içerik ve hizmetlere tamamlayıcı ismi veriliyor. Bu durum içerik için de geçerli. Bir içeriğin kusursuz olması beklenemez. Çünkü bilgi organik bir yapıdadır. Sürekli değişir ve dönüşür. Bu nedenle içeriği kusursuz hale getirmek yerine tamamlayıcı içerikler kullanılmalıdır. Bu içerikler, kullanıcı deneyimini artırmaya yönelik olmalıdır. Örneğin, burun ameliyatını anlatan bir içerik hazırladınız. Burada verilen bilgilerin kalıbı bellidir. Bu içerikte kulak rahatsızlıklarından bahsetmek kullanıcının ilgisini dağıtır. Bu nedenle, kulak rahatsızlığını bir iç linkle, başka bir içeriğe bağlayabilirsiniz.

İçeriğe tamamlayıcı ögeler koymak yaratıcılığa bağlıdır. Kullanıcı yorumları bu konuda iyi bir alternatiftir. Bu şekilde hem içeriğin özgünlüğü korunmakta hem de tamamlayıcı içerikler ile desteklenmektedir. Özetle, içerik kadar tamamlayıcı ögeler de çok önemlidir ve SEO çalışmalarında mutlaka kullanılmalıdır.

Fiyat Teklifi Al

Aşağıdaki formu doldurarak ajansımızdan online fiyat teklifi alabilirsiniz. Sizlere daha net cevap verebilmemiz için lütfen bilgilerinizi eksiksiz giriniz. 

SEO_Teklifi_Popup_Form